2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Döneminde pandemiden dolayı yaşanan kısıtlamalar nedeniyle harç yatırma ve ders kaydında sorun yaşayan öğrencilerin mağduriyetlerinin giderilebilmesi için 18-24 Şubat 2021 tarihleri arasında harç ödeme sisteminin açık tutulması ve danışmanına başvuran öğrencilerin 18-26 Şubat 2021 tarihleri arasında mazeret ders kayıtlarının danışmanları tarafından yapılması uygun görülmüştür. Bu süreçte;

1- Harç yatırması gereken öğrencilerimizin 24 Şubat 2021 tarihine kadar Vakıfbank ATM'lerinden harçlarını yatırmaları*,
2- Ders kaydı yapmayan tüm öğrencilerimizin 26 Şubat 2021 tarihine kadar danışmanlarıyla görüşerek ders kayıtlarını yapmaları,
3- Ders kayıtları onaylandıktan sonra öğrencilerimizin öğrenci bilgi siteminden ders kayıtlarını kontrol etmeleri gerekmektedir.

* Vakıfbank ATM'lerinden yapılacak işlemler : Ödemeler / Eğitim Ödemeleri / Üniversite Ödemeleri / T.C. Kimlik No Girişi / Cep No Girişi / Ekrana Çıkan Harran Üniversitesi Kodu Girişi / Öğrenci No Girişi yapıldıktan sonra ödenecek harç tutarı ekranda görünecektir.

İLETİŞİM

Adres: Harran Üniversitesi,
Birecik Meslek Yüksekokulu
Karşıyaka Mah.
Prof.Dr. İbrahim Halil MUTLU Cad. 
Birecik / Şanlıurfa
Tlf:   (0 414) 318 32 29
Fax: (0 414) 318 32 28
E-posta:birecik@harran.edu.tr