Yüksekokulumuz Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı hocaları ve Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi yöneticileri arasından online tanışma toplantısı düzenlendi.

Online gerçekleştirilen toplantıya Müdürümüz Öğr.Gör.Dr.M.Nedim Ağaçkesen, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkanı Öğr.Gör.Mustafa Yılmaz, Çağrı Merkezi Hizmetleri Program Başkanı Öğr.Gör.Seçil Yiğin ve Vodafone Operational Excellence Manager Emel Aydin Zorer, Customer Services Operation & Sales Strategy Manager at Vodafone Alper Öztabak ve 3İK Account Specialist Anıl Akbaş katılım sağladı.

Yüksekokulumuzun tanıtımı, çalışmaları ve Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerimizin kariyer süreçleri ile ilgili bilgilerin sunulduğu toplantıda, aynı zamanda Vodafone Türkiye Çağrı Merkezinin çalışmaları, Şanlıurfa bölgesindeki faaliyetleri, Tempo Çağrı Merkezi ile gerçekleştirdiği iş ortaklıkları üzerine görüş paylaşıldı. Ayrıca toplantıda Bahar Yarıyılı içerisinde Yüksekokulumuzda gerçekleştirilecek seminerle ilgili görüşme sağlandı. Gerçekleştirilecek seminerde Vodafone Türkiye çalışmaları, iş imkanları, staj olanakları ve kariyer planlamaları ile ilgili olarak yüksekokulumuz öğrencileriyle seminer düzenlenecektir.




İLETİŞİM

Adres: Harran Üniversitesi,
Birecik Meslek Yüksekokulu
Karşıyaka Mah.
Prof.Dr. İbrahim Halil MUTLU Cad. 
Birecik / Şanlıurfa
Tlf:   (0 414) 318 32 29
Fax: (0 414) 318 32 28
E-posta:birecik@harran.edu.tr